En sista chans

}
2011-06-15 @ ${EntryTime
Ger körkortet en sista chans om jag kan få eller ej pga mitt "handikapp" (ögonen). Jag vill, jag, vill, jag vill ha mitt eget körkort så jag kan ha min nya polle nära ett ridhus, så jag kan vara oberoende, så att jag precis som alla andra kan köra när de bäst passar, tävla och träna i en helt annan utsträckning. I morgon ska vi till en optiker och ge den en sista chans. Håll alla tummar och tår ni har för att de ska gå vägen...

Går inte de vägen ska jag finna min egen väg, resa mig upp och kämpa vidare för aldrig ska jag nöja mig med att pendla, cykla, motivation är det som gäller och inre styrka!


Kommentarer
Postat av: Elaine

Sv: Okej, då är du lite stelare än mig då. Jag trodde också jag skulle vva stelare hihi :)



Ett helt år? Jag fick göra vad jag vill efter 6 månader..

2011-06-15 @ 20:52:06
URL: http://elainez.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback