Home again but not to stay long...

}
2011-06-05 @ ${EntryTime



Slänger på mig solbrillorna för att dölja hur sliten jag är efter ett helspäckat besök snarare mer eller mindre semester tripp upp till växjö där vi provade på allt i från shopping till nattlivet/pubberna och sevärdheter. Tre långa timmars bilåknade (enkel resa) spenderades med tidningen style by och boken Elsas mode.

Sitter just nu i en transparent topp, skinnskorts och hår i en slarvig toffs ska slänga på mig bikinin och glassa i solen men innan de måste jag packa om för att dra vidare ut till Lina ikväll ska nämligen följa med henne på tävling i morgon.

Fullspäckat...lovely ;)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv: awww tack så mycket! :') Tråkigt de med peppe.. :(

2011-06-05 @ 16:24:19
URL: http://ryttarteam.blogg.se/
Postat av: sofia

Hejhej fina du! Hoppas du haft en toppendag med massvis med sol och att kvällen fortsätter på samma sätt ^^

kramar Sofia (:

2011-06-06 @ 17:48:19
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback