Skolavslutning

}
2011-06-09 @ ${EntryTime

Håller på att småfixa mig inför skolavslutningen i morgon. Kommer köra färgblock med knalligt rosa klänning och knalligt oranga naglar, har dock inte visat klänningen här men ni får se den efter ;)

Naglarna är målade ska strax hoppa in i duschen sen ska håret plattas och skor väljas ut..
Kännsla av att jag kommer va den som ansträngt mig mest eller ja iallfall en av dem kanske inte så konstigt när man har ett visst intresse för kläder och styling. Tycker det är hur kul som att fixa sig hehe ;) Anstränger mig så om det är till vardags, i stallet eller hemma bara. Som vissa inte tycks förstå sig på haha som typ mamma som ofta gett mig kommentarer "tror du Peppe bryr sig eller vi ska faktist "bara" ner till affären". Jag gör mig fin och anstränger mig för min egendel och tycker bara det är kul sen att jag har massa no, no plagg eller outfits är en annan femma hehe ;P

Otur att bror skulle jobba i morgon meeen mamma erbjöd sig köra, slipper den förbaskade skånetrafiken speciellt i opassande kläder :P

Nej men som jag sa ska fixa mig nu!

snart...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback