Sorg

}
2011-06-02 @ ${EntryTime


Har förmånga favoritbilder för att kunna välja den bästa så valde en av alla fina <3

Gråtis tills de inte funnits något längre kvar, ledsen tills huvudvärken inte längre står ut men fortfarande är de overkligt i huvudet, viljan är han fortfarande där jag lämnade honom i går. Men jag är inte ledsen för att han inte längre lever utan för att han inte längre är med oss, vi som har en sorg utan honom. Jag tror inte på att han "dog" någonstans där borta är han nu lycklig utan smärta eller begränsningar, men det är precis som om han är just precis här <3 

R.I.P Pistage III
2001-05-10 -2011-06-02


  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Googlade runt bland mina avkommor och ser Pistage III. Om hans stamtavla är u: Pedigree Princess e: Eloge RNF 139 och född 2001 och är en New Forest så kommer han från mitt stuteri.

I så fall är jag intresserad av att höra lite om hans livshistoria. Jag har undrat flera gånger eftersom jag inte har sett hans namn i resultatlistor från tävlingar i Skåne.



Mvh Ingela Gullberg, Sturevallens Stuteri

2011-06-07 @ 23:51:17
Postat av: josephine

usch så tråkigt ! hände mig samma sak i början av 2011, hemsk e det !!! :'(

enormt söööööt ponny/häst !!! :D

2011-06-10 @ 21:17:30
URL: http://sportrytttarna.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback