Fredag

}
2011-03-25 @ ${EntryTime

Japp då vart de snart helg säkert många som är taggade inför helgen som ska festa eller bara ta de lungt som jag har visserligen inget val men endån. Ska till pappa ikväll så håller så smått på att packa i min nya gucci väska som jag fick igår utav släktingar :) Coach ringde precis och checkade hur de gick med skolan som jag ska försöka ta tag i helgen med pappa kanske visserligen endast dem lättare delarna men dock. Myser runder i mina cute rosa pj byxor innan jag fräcshar till mig och hoppar in i duschen visserligen inte förens mamma kommit hem ut i fall de skulle hända något..

Känner just nu bara för att sätta mig i en lyxig frisör salong och fräscha till håret, bleka och behandla och lyxa till naglarna med manikyr tycker jag förtjänar de efter allt detta så åtminstånde de sist nämnda ska jag fixa när jag är bra nog att åka bil och sitta i en sån stol i drygt en timme utan problem. Aja pappsen ställer väll upp hihi..




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback