"regn"

}
2011-03-10 @ ${EntryTime


Regn bara regn och ett evigt blåsande. Såhär med stil skulle jag vilja klä mig dessa dagar då himlen är öppen och vädret allmänt trist.

Hunters som jag länge sagt inhandlas men svårt att välja vilka hihi, svarta glansiga, orginal, ormskin, skinnyta osv ja alla tusen alternativ som finns på Hunters egen sida. Kanske blanka som sticker ut lite iallfall snyggt till jeans och ger klass i hela looken.

Stort paraply som är ett måste visserligen måste handla ett själv men inte hittat de "perfeckta" (enligt mig själv..)

Skinnvantar gärna herrinspirerade våga prova annat istället för följa vad alla andra säger.

Tubhalsduk att inte snurra runt halsen utan ha som luva nästan fast snett bak alltså inte som en slöja utan mer bara bak vid öronen...

Klassiska varianter som kan bytas ut till andra färger, skinnvantar med ex kjedjor, annat material eller färg på halsduk ja ní vet.

Såhär skulla jag vilja va klädd i dag och alla andra regniga dagar, fast får väll se tilL att inhandla de.. :)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback