Woho!!

}
2011-03-24 @ ${EntryTime
Yehe vaknade bara tre gånger i natt vid halv 3, halv 6 och sen gick upp 8 för medicin. Utvilad och fräsch, sprallig i sinnet men väck i huvudet för morfinet i pillerna men va f*n glad iallafall bara lite trist att va shopping sugen och vill ut i vårvädret men "instängd" hemma. Skulle bara vilja följa med bror till stallet och bara vara men de kommer väll snart som jag får de får väll se hur de blir till helgen då jag ska till pappa med tanke på att mamma måste komma på kvällen för sprutan osv och ja btw sprutan är för att jag inte ska få blodproppar pga alla mediciner och inte får röra mig & va igång fullt ut. (här har ni mina "fina" små hål/stick i maagen)
Woho btw har en "riktig" mage nu med normala höfter och inte en med jätte djup och en typ utan och revben som sticker ut yey :)


 

Dagens outfit med favorit byxorna i djurmönster och tjocktröjan med ärmlappar som ej syns på bilden.

Visar även en bild på bandaget som även visar hur långt & stort snittet är (den lilla bandage lappen är efter drenaget som var som en slang innanför såret och rensade såret på blod som samlades...)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback