Barnasinne

}
2011-05-29 @ ${EntryTime
Bättre helg får man leta efter som ni kanske märkt har jag haft för kul, för fullt upp och inte en minut ledig inte ens ett foto har jag hunnit med...

Kort & gott i snabba drag:

Hjälpte henne att fixa Amadeus inför tävlingen idag (i lördags)
Lina stannade kvar här och vi umgicks med gästerna igår kväll innan vi drog vidare hem till henne...
Sovde över hos henne & kollade på film tills vi sommnade
Klockan ringde 0430 och Lina tjatade på mig som en galning för att jag inte skulle somna om xD
Fixade och klar sen vidra till stallet 0530 för att fixa... (gav hästarna mat också)
Lastning 0630 som endast tog 20 minuter :)
Sen körde vi en sväng, hem igen, lastade av och ut i hagen
Hem till Lina och sen byta om, fixade oss och drog senare vidare till Centersyd med hennes mamma.
Satt med pensionärerna i bilarna och väntade på öppning
In och kolla, hittade bland annat morsdagpresent som blev en sommrig topp och viiit bikiniöverdel
Fikade på donken och vi beställde hapymeal med leksak som denna gången var barbie ring (dock inte hennes mamma..)
Kort därefter när shoppingen var klar gick vi över till Willys där en clown bjöd alla barn på glass inklusive oss och Linas mamma bröt ut i skratt och stortjöt liksom vi dock inte gråtandes.

Barnasinnet dagen ut och jag som trodde man räknades som vuxen när man fyllt 18, oj oj oj en riktigt bra helg tillslut med många goda skratt nästan som på den gammla goda tiden ;)

Snacka om att man kommer däcka när man lägger sig ikväll om inte tidigare..
Dunder trött men har hållt oss vakna genom att aldrig pausa eller vila xD



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback