Skolavslutnings klänning...

}
2011-05-12 @ ${EntryTime


Är totalt insnöad på vitt, orange och gult (mest vitt) men på skolavslutning tycker jag dock det blir förmycket med vitt tycker de mer hör till dem som tar studenten tänker därför köra på sprakande gult. Sommrigt, fräscht precis som man vill ha när man går på långt och härligt sommarlov.

Har hittat dessa två läckra klänningar (den högre såg jag idag men den är betydligt mer illgul/grön i IRL)
Den vänstar är betydligt mer classy och den högra lite chic & simpel frågan är vilken, den högre är betydligt billigare men strunt i vilket huvudsaken är vilken som blir bäst...

BTW kikade/ ögonshoppade på ett köpcenter i kväll med mamma och åt middag ute. Har äntligen hittat bikini som jag är ute eftre precis rätt modell & färg hoppas bara den finns kvar ett tag till!, ska klippa mig först som sagt eftersom jag inte vet vad det kommer kosta.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback