Bara en "vanlig" vardag...

}
2010-11-16 @ ${EntryTime
Japp då var de dags för "dåliga veckan" alltså ingen simning idag som vi egentligen skulle ha gjort just nu...
Helt okej på praktiken dock kunde jag knappt stå ut i morse men fick senare en ipren och kunde fortsätta som vanligt, i morgon ska vi till läkaren så jag är leeedigt ;) på torsdag blir de nog en hektisk dag med en massa att göra och massa kunder = tummen upp! + att jag ska handla en massa saker som jag sett ut hihi ;P

Åkte med pappa hem och sen inom stallet, nu sitter jag här och ska springa ner i duschen..

Ps. någon som vet vart man kan köpa långrandiga tunna tights?

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

nelly tror ja :)

2010-11-17 @ 14:30:22

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback