Vintermorgon

}
2010-11-30 @ ${EntryTime
Känns nästan som jag är ensam om att faktist gilla vintern, julen och snön alla bara klagar, visst är de kallt men så härligt mysig årstid visst finns de nackdelar men vilken årstid har inte de?

I villet fall som håller jag på att fixa lite mat, tänkt äta hemma istället när man börjar så sent.

Till en annan sak iband blir jag bara så himmla trött på folk som tror dem ska va något märkvärdigt, spela allan och tro att alla tror personen är så himmla rolig när de bara är så fruktansvärt töntigt bekräftelsebehov, tror de är så coola att klanka ner på andra eller fälla kommentarera till dem blyga eller som dem tror sig påverka och trycka ner men vem har sagt att alla blyga har dåligt självförtroende, bara för att man inte är beronede av att stå i centrum varför ska man då va tråkig. Visst jag har inte världens självförtroende men jag bryr mig sällan längre om folks kommentarer eller när de vill dra ner en okej jag har höga krav på mig själv och sällan nöjd med betyg och liknande prestationer, självkritisk och hård mot mig själv men jag bryr mig inte längre om folk som spelar allan och tror dem kan påverka med deras kommentarer så ge upp!


Dagens..↓



Hittade inget roligt så blev en halvslalpp look idag

Jeans, slappt linne halvinstoppat, stickad kofta md upprullade ärmar & lång halsband + krova boots, användsflitigt dessutom är de ju inte så många skor som funkar i detta väder...



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback