Torsdag

}
2011-04-07 @ ${EntryTime

Fruktansvärt rastlös, uttråkad och vill bara ut, hitta på något. Shoppa, färga håret, fixa naglarna, shoppa vår kläder och vår skor, handla små behövliga saker inom ridsport, rida vilket jag låtsas om att inta är sugen trots att jag snart spricker men ljuger för mig själv för att stå ut, åka och besöka någon ja allt som man kan göra utanför dessa fyra väggar ja förutom då skolan som jag bara verkligen inte orkar... Men nej här ska de vilas håller tummarna på att de läkt osv mkt bättre i morgon när de ska kollas och läggas om.

Har iallfall äntligen laggt ut mina Pikeur tävlingsridbyxor både på blocket och hästnet dock till högstbjudande från 400kr, får väll se hur de går om någon köper och vad de slutar på säljer dock absolut inte dem för billigt...
Intresserad? Gå då in på blocket.se eller hastnet.se och sök på pikeur, släng iväg ett mejl vid intresse!

Sugen på att rensa ut allt jag tröttnat på i garderoben och skoväg (köpte bland annat ett par höstskor som typ aldrig kom till användning kanske en gång) dra till en loppis och bara bli av med allt och därefter köpa nytt för vad man sålde och sen efterhand köpa mer nytt och fräscht. Känns ju lönlöst att sälja massa toppar osv på tradera och likande sidor...



Kommentarer
Postat av: sara

vilken modell är det? jag har ett par cindy girl storlek 164 som jag älskar, jag är intresserad!!!!!

2011-04-09 @ 16:50:34
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback