Varför dålig uppdatering!

}
2011-04-06 @ ${EntryTime
Ja nu kanske i undrar varför denna dåliga uppdatering men jo mamma har börjat "tjata" på att jag måste vila betydligt mer så såret/ärret kan få sin rätt att läka speciellt den nedre delen som huden helatiden drar när jag sitter står och går. Så vila, vila, vila är det som gäller även om jag är så fruktansvärt uttråkad emallan åt och bara ser allt jag vill göra men icke. Var föresten nere på vårdcentralen idag eftersom den nedre delan har börjat glipa och vill inte riktigt läka :( så dem har gjort de rent stoppat i massa gojja något våtservet liknande papper som har någon funktion och annan klister plåster lapp utan på för att såret ska läka rätt och fint och änn mer nu måste vila för att de ska få sin tid och speciellt inte dra helatiden i huden när jag gör allt annat än ligger och vilar. Så nästa återbesök på fredag så hoppas de blivit bättre då tråkigt men sant. Dessutom mådde jag inte alls bra i eftermiddag vit i ansiktet, huvudvärk, varm vs frös osv. Ingen aning varför men men...



Bror och Peppe, gaa blir så sugen att rida när jag ser denna bilden så härligt :)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback