"klackarna i taket"

}
2011-08-23 @ ${EntryTime


Första dagen i skolan, inget wiho precis!
Rörigt schema med många långa hålor pga mina ind, men fortfarande för & efter middags scheman dock inte alls så bra & korta dagar som dem lovat.. Mitt schema är visserligen inte helt klart eftersom jag ska läsa matte B också (han aldrig bli klar med kursen pga op) Btw blir lack på att såfort man går ut och fixat håret osv bara några minuter senare ser håret ut som en golvmopp, korvat upp sig och lockat sig hejvillt!

OMG säger jag bara, känner mig gammal när jag ser alla nya ettor... x)

Outfiten var inte mkt tanke bakom, bara snabbt slängt ihop favoriterna!

Tjocktröja - Tribute / linne - ginatricot / halsband - home made / jeans - Topshop / Klackar - Scorett


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback