Scary skinny face!

}
2011-08-18 @ ${EntryTime


Att jag gillar smalt och no fat tänker jag inte sticka under stolen med men det här skrämmer mig lite...
Hur smal/tjock kroppen är och benstrukturen är en annan sak men när man ser såhär undernärd ut i ansiktet och speciellt ögonen ser obehagliga ut då reagerar jag! För mig säljer inte kläderna för femöre, tycker mest bara de är hemskt och bläddrar gärna hellre snabbt förbi. Fattar verkligen inte hur svenska Elle kan ta med den här bilden! Jag menar liite borde dem endån ha att säga till om! Btw förutom detta uppslaget var inspirationen bättre än på topp, massa att snappa upp och göra sin egen prägel så funderar du på att köpa tidningen i butik så tveka inte!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback