Julklapparna

}
2011-01-03 @ ${EntryTime
Japp nu är de såhär att jag är för lat för att lägga ihop alla julklapparna och visa i ett foto eller flera, gjorde ett försök där jag glömde en heldel och bilderna blev bara konstiga istället skriver jag upp dem..



På bilden visas..:
Avril lavings nya parfym Black star med parfym, lotion och "partyväska"
Volume master tång
Spa sett som inehöll tre olika flasker, badsten i form av snöflinga och en svamp + en necessär ask att ha de i..
Body scrub och facial scrub i oliv vitaminer och doft
Presentkort på skivlagret som jag köpte Jays nya skiva

Resterande som alltså inte finns med på bilden:
Leopard leggins
Lång svart mysig kofta
Rosa stickad halsduk
Isa Dora röd nagellack (torkar extra snabbt och täcker bättre än "vanligt")
Söta pj shorts
Choklad ask
och peengar...

Helt okej nöjd med alla julklappar men storhäst stod endån högst upp hihi (även om jag visste att de inte skulle va smart att köpa de nu..) och ja sen ville jag egentligen ha en kamera men men..

Tror detta va första året allting faktist var till mig själv, inte något till ridsporten överhuvudtaget..
Haha inte som första julen när jag precis fått Peppe då var allt inom ridsport, allting som jag sålänge velat ha men inte haft någon häst eller varit lönt att köpa till förra...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback