My day

}
2011-07-14 @ ${EntryTime

Min dag har & kommer se ut följande...

Uppe vid 0830 ca
Åkte med mamma till sjukgymnasten - fick lite ändringar i programet, visade hur mamma skulle massera när de låser sig vid revbenen samt nytid. Sen påpekade hon att jag skulle skaffa hålfotsinlägg och gillade inte att jag gick i klackar då och då.. :/ woops kommer dock aldrig sluta helt kanske mer använda platta och "halvfotriktiga"

Åkte vidare till ett ställe i Lund som fixade sånnadär hålfotsinlägg, fotade fötterna mm (tbx om några veckor och hämta inläggen) dock väntetid på en timme till en och en halv sen skrek magen och de blev raka vägen hem för att käka x)

I know, I know, I KNOW ett par skor kan förstöra hela outfiten (eller förhöja) kommer dock aldrig låta dem göra de, välja låg skor noooga och väl hehe sen måste mn ju faktiskt variera med klackar titt som tätt ;)


Just nu håller jag på fixa lite ramar och sätta in en saak...
Ska välja ut vilka två bilder på Peppe och kontakta henne om de idag (storlek osv)
Kolla upp bank mojs mm så dem som köpt saker kan föra in pengar & jag sen skicka sakerna...
Checka in snyyyga lågskor ;
) Åkte till morfar & co på kvällen istället!




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback