Oopsi!

}
2011-07-12 @ ${EntryTime
När jag fassnar för en blogg så gör jag, nyfiken och bläddrade bak & läste några månader woops aja tänkte bara uppdatera mig lite, ett sista inlägg för idag!

Mycket blandade kännslor på sistonde, från ren lycka till att villja för mycket, att villja vara någon annan och drömma sig bort i en såklallat perfeckt värld. Antar att jag pressar mig för mycket, att jag bara vill för mycket, nå långt. Visst kan jag de men mest frustrerade att känna så när nuläget är som de är. Ibland för mycket vinnarskalle och då menar jag ridsporten! Frågar mig själv varför jag inte kom så långt, varför slutade allt som de gjorde istället för att växa vidare, varför är inte jag där och varför är allt så upp och ner utan häst och träningar samt tävlingar! Jag vill, ska dit och kämpar för de varje dag!

(Kan inte sluta lipa när jag ser & tänker på underbara Peppe, känns ofta ibland som jag svek honom när han var som underbarast, när han var som bäst och gosigast sa vi hejdå ♥)




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback