--

}
2010-08-22 @ ${EntryTime

Var som sagt i stallet innan idag, peppe tycker absolut inte om regn och sånt så de gick först inte alls bra han var rent ut sagt förjävlig och jag insåg snabbt att jag inte kunde klara de själv barbacka, tog in honom lät han torka Philip kom dit sadla och ut och kämpa igen till sist red vi igenom “stormen”, jag hade bestämt mig för att jag skulle sluta riktigt bra och ta de som en riktig träning istället för att ge upp och skylla på vädret så gav jag mig f*n på att jag skulle lyckas och inte bara denna gången utan alla gånger jag tänkt rida och de blir såhär.. tilsist ska de inte alls va några problem. Han gick klockrent i slutet och lyssnade utmärkt på mig =)

Efter stallet käka vi Tacos till middag sen körde vi ner en sväng och fiskade på 2 olika ställen, okej jag är värdelös på att fiska lyckades med de mesta... men var iallfall skönt att komma iväg lite och bara va...

Har nästan precis blivit klar med allt inför i morgon.. (packat skolväskan, bestämt nästan hela outfiten vet dock inte om jag ska ha väst eller skinnjacka till..., håll bara tummarna för att frisyren lyckas som jag vill i morgon..)
Har även gjort mig i ordning nu...


 


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback