Blandade tankar

}
2010-08-21 @ ${EntryTime

Tankarna blandar sig, i ena stunden vill man så himmla mycke medans i andra tar man de som de är...

Just nu vill jag bara att vi ska hitta en gård, flytta dit och köpa en storhäst (ha kvar peppe) vill egentligen ha de redan nu så jag bara skulle kunna bo där nu och rida i kväll och inte bara skritt utan kunna rida ordentligt har varken tålamod eller lust att bara vänta och vänta för de känns som de aldrig kommer bli av, som om man bara drömmer och önskar, drömmar och förhoppningar som aldrig slår in kanske stämmer de eller så inte fast jag brukar faktist känna så när de blir tvärt om.. trodde aldrig vi skulle hitta en annan boxplats med rimligt avstånd och alla våra krav men så en dag hittade vi en annons, körde dit och kolla och flyttade in i månadsskiftet samma sak med Peppe vi letade i evigheter och hittade några som inte gick igenom besiktning men med honom var man lixom bara fast provade bara honom en gång, la bud när vi körde och ringde dem upp oss och sa att dem gick med på budet i samma vecka besiktigades han och gick igenom fick honom samma dag som besiktningen och allt bara gick så snabbt samma sak med saga kanske blir de samma sak igen fast med gård och storhäst vem vet.. men blir endån så frustrerad vill bara att saker ska ske NU!

Sen och andra sidan tycker jag om där vi bor nu, mitt rum, närhet till kompisar, nära till buss och tåg, där vi har peppe inhyrd, hur peppe är nu gemfört med tidigare osv men de är de lilla extra att ha eget och ha åtminstånde 2 hästar och va igång...

Vill känna att jag kommer någonstans och utvecklas...













Hästarna är mitt liv och betyder mer än något annat vill man så kan man!
Jag vet att mitt schema inte ser ut till att ge plats för 2 hästar och träning & mycke pendling MEN vill man så kan man och jag VET att de kommer funka, gäller bara att hitta hur man ska göra de på bästa sätt... hästarna går faktist före läxor och skola...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback