Hemma

}
2010-08-31 @ ${EntryTime
Blev en sjukt kort dag i skolan slutade en halvtimme tidigare så blev bara en och en halv timme sen var de hem igen =) inte dåligt inte, dock känner jag mig inte särskillt bra tog precis tempen har lite feber, tjock i halsen och täppt i näsan... bläää

Har inte gjort något än mer än datorn och tittar på Top model men ska byta om till sköna kläder, städa mitt ner bombade rum och packa upp väskorna med saker som jag hade i helgen.

Var som sagt i stallet i morse och red på fälten tyvärr börjar dem tröska (eller vad de heter..) bort stubben men red där idag iallfall.

Dagens vill ha: ↓


Super mysig tröja från Novaqueen 499kr.

Ska till kussinerna senare ikväll och antagligen äta middag där, dem har kommit hem nu efter några månader i Filipinerna.

Bloggar mer seenare ska fixa lite saker nu..


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback