Rubrik

}
2010-08-07 @ ${EntryTime
Godmorgon, har varit upp en stund nu.. försöker vända på dygnet (lägga mig tidigare och gå upp tidigare alltså inte somna på natten närmare morgonen och vakna på efter middagen..)

Ska byta om till ridkläder, ska nämligen skritta Peppe i 20 minuter idag (rakt spår) så de blir antagligen i gräshagen, åker dit med mamma (man vet aldrig vad han gör är trotsallt bara andra gången jag sitter på honom på 5 månader) men när jag skrittat osv såhär några gånger kommer jag åka dit och skritta ut själv en sväng.
Ska bli härligt att skritta på honom igen (fram till torsdag ska jag skritta varannan dag i 20 minuter)

Sen blir de stääda :S

Shoppade föresten en massa igår med Joanna bland annat skor, 2 väskor, super snygg tröja mm.. (kommer foto på de senare idag)



En bild sen i vintras på Peppe

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback