Skola

}
2010-08-23 @ ${EntryTime
Hemma nu efter skolan, första dagen med lektioner.

Gick upp 6 i morse, tog bussen strax över 7, framme i lund 20 i 8 sen skulle man bara virra runder och hitta till  nya lokalen men jag kom trots allt fram till skolan innan vi börja..

Så här ser min morgon ut när jag börjar 8: ↓

Gå upp klockan 6
Klä på mig de jag bestämt och tagit fram dagen innan
Sminka mig, fixar håret
Käka och tar de lungt framför tv:n
Bortsta tänderna, fixar håret en sista
Om jag har tid över så prata eller kolla på tv..
ca 10 över 7 går jag till bussen

Nu ska jag ta de lungt lite sen cykla vidare till stallet, rida, mocka och sånt...



Dagens outfit
Jeans med typ påsydda jeans bitar... (ginatricot)
Topp med barrygg, svart och vit randig (JC)
Kofta, stor stickad i svart (ginatricot)
Halsband med rosa & vita pärlor
Hilfiger sneekers

Håret lyckades jag inte med i morse, hade tänkt ha en högknut men de funkade inte alls som jag ville i morse så de fick bli en hästsvans med allt håret uppe dock lossnade en del...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback