Snabbt inlägg...

}
2010-08-16 @ ${EntryTime
Har egentligen sjukt brottom ska nämlgen cykla som en galining till stallet i denna j*vla blåst så jag kommer knappt någonstans för att sen skritta i 30 minuter och sen mocka hagen, cykla tillbaka som en galning igen för att hinna byta om och fixa mig och sen ta bussen till bästa Maria (bussen till stationen och sen byta buss där..)
Mamma kunde självklart inte köra annars hade de aldrig varit så här brottom .. suck.. kanske inte ens hinner bara för att jag nu måste cykla.

Var bara tvungen att göra ett snabbt inlägg blir dålig uppdatering resten av dagen...



Nu ska jag stressa iväg....

Kommentarer
Postat av: ELIN

Tävling på bloggen :)

2010-08-16 @ 15:35:09
URL: http://esks.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback