Tisdag

}
2010-08-03 @ ${EntryTime

Kunde inte somna i går så vaknade sjukt sent... när jag skulle gå ner och käka frukost kom mamma hem (hon slutade extra tidigt)... whoopsi måste försöka somna och vakna tidigare!

Blev endrade planer idag skulle egentligen träffa en gammal klass kompis... fast när mamma kom hem sa hon att Jansons bur hade kommit (beställt en två vånings utebur) så vi körde ner och hemtade den, hem och började montera ihop den... var minst sagt inte alls så lätt som de verkar ganska komplicerade eftersom det var två plan osv + att varken jag eller mamma är mästare på sånt men efter mycke skratt, lite endrande och funderingar fick vi ihop den och bra blev de faktist! Haha man kan knapp tro att de är vi som satte ihop den.. först envisades mamma om att Philip skulle göra de när han kom hem men nej jag var mer envis tillbaka om att vi faktist skulle klarade vilket vi gjorde! (så där gick hela eftermiddagen åt..)

Middag
Sätta ut buren på plats osv
Film
dagen snart slut...

Imorgon drar Jag och Joanna till Bakken kommer bli super kul!

Hinner kanske blogga innan vi sticker, får se..



Tummen upp


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback