Varför?

}
2010-08-30 @ ${EntryTime
Varför säger folk att jag är bra i skolan, att jag har lätt för matte? jag är inte ett j*vla dugg bra i skolan eller lätt för matte jag tycker själv jag är sjukt dålig speciellt i vissa ämnen men bara för att jag kanske bryr mig om mina betyg, bryr mig om när vi har prov och när vi har genomgångar så är de jag som har lätt för de eller pluggis eller va f*n folk kallar de (även om jag ibland inte gör läxorna eller hänger med på genomgångarna)

Bara för att jag vill göra mitt bästa och ha en bra utbildning & lägger lite krut på skolan även om de känns tungt ibland och kanske presterar sjukt dåligt ibland men endån känner jag mig som två olika personer, en i skolan och en på fritiden. I skolan känner jag mig f*n som en pluggis bara för att nästan resten skiter totalt i skolan blir lixom lite halvdant ibland... när vi ska göra läxor på lektionerna funkar de typ aldrig eller läsa ingenom precis innan prov, diskussioner osv.

Varför inte bara göra vad man ska när man är i skolan sen har man ju resten ledigt går ju faktist bara halva dagar, timmarna man är i skolan kan man väll göra något vettigt man ska ju trots allt va där ett visst antal timmar om dagen. Varför ge chansen att ångra sig och kunna tänka tillbaka varför man gjorde som man gjorde?

Varför ses jag som en pluggis i skolan bara för att jag bryr mig om min framtid?

Och pluggis nej de är så långt ifrån mig man kan komma men gemfört med andra vad är jag då, inte någon som skiter i skolan iallafall.



Nej sååå långt ifrån mig... jag som dessutom aldrig räcker upp handen



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback