Ospeglande kläder

}
2010-12-14 @ ${EntryTime
Ett tag nu har garderoben kännts trist, enformig, fantasilös och verkligen inte speglat min smak med undantag favoriterna. Ratat tråkiga kläder som numera bara hänger i garderoben. Klätt mig i jeans och en tröja, inte kännt igen mig i spegeln. Suckat varenda gång jag öppnat garderoben dessutom är jag en sån som inte gillar upprepning av outfits, nyskapande ska de va, nyaste trenderna och modemåstena men vad gör man med ett halvstudiebidrag? inte långt på vägen kommer man men man kan väll inte geupp för de? Man ska väll inte behöva jobba extra eller tigga pengar av föräldrar och dessutom utan något fritidsintresse, nej jag ger mig inte mode handlar inte om pengar. I morgon beger jag mig ut till stan och tar en titt på ett plagg som kan pigga upp garderoben och samtidigt en julklapp till mamma.

Tappra försök att göra om basplaggen försöker jag nu igen, denna gången med ett silverkors mitt på ett svart linne...


Höstas utan att behöva tänka på varma kläder, is och snö...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback