Sista julshoppingen

}
2010-12-18 @ ${EntryTime
Idag var det dags för en runda med pappa för att handla den sista julklappen och eftersom de var den sista så passade jag på att handla lite till mig själv, ;)



Väldigt basic kofta från Veromoda 169 kr.
observera den högra bilden visar rätt färgnyans (dålig bild kvalite)
Funderar på om jag ska ha denna gröna eller i svart.. svart har man annars i alla andra koftor och blir lätt missfärgat. Simpel kofta som kan bäras till de mesta så man även kan använda kortärmade toppar dessa kalla vinter dagar dessutom hänger den snyggt på sidorna... bilderna gör inte den rättvis, kommer användas och ersätta de simpla, tråkiga och urtvättade koftorna.



För ynka 30 kr slog jag till och tänkte att den gröna kan va bra att ha när tröjorna är stora och lite öppna i sidan eller bara vill va bekväm... den lila hängde med (två i ett paket) Hittade dessa på H&M.. har dockinte provat dem.

Och såklart julklappar som inte visas..



Kommentarer
Postat av: josefine

hej :) allt bra ? hur går det med peppe förresten :) , jag har skickat mitt nya nummer till dig just so you know (a)

2010-12-18 @ 19:35:40
URL: http://josefiinez.blogg.se/
Postat av: Jill

den bilden är inte min, så vet tyvärr inte vart smycket är inhandlat :)

2010-12-20 @ 08:42:03
URL: http://jillh.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback