Whoopsi..

}
2010-12-21 @ ${EntryTime
Ja de blir såkallt fullrulle när man vaknar mitt på dagen och ska strax därefter på shoppingtur och därmellan hinner man bara fixa sig men nu sitter jag här igen och uppdaterar i vanlig ordning om min dag.

Som sagt blev de en shoppingtur på "lilla" köpcentret inte så värst långt här i från så de blev bara bussen dit, hittade tusen en saker känndes de som men hade dock slutade bara med två rejäla smycken. Blev lite spara i slutet eller ja ska handla julklapp till Peppe för pengarna... I vilket fall som blev de en härligt enkel silverring och ett maffigt guld och svart halsband som blir extremt läckert till rätt outfit där den kan lyftas fram ;)

Hittade massa godingar jag bara ville ta med mig hem men stoppade mig själv med att handla för en max summa... bland annat var de en lång klänning i härligt mönster och tro eller ej de finns hopp för oss korta att bära långklänning utan att försvinna eller se ut som köttbullar, YEYE jag som gillar långklänningar nästa gång åker den med hem hihi (och neej de är inte bara till sommaren minst lika snyggt med långklänning till vintern om inte ännu snyggare) Den andra "godingen" var en blus i transparent och snygg passform / modell för övrigt några olika harremsbyxor som också satte sig bra, allt detta fann jag på Cubus. Dem har faktist fått in mycke bättre kläder nu tycker iallfall jag ;)

Nog om allt mitt shoppande bilder på de jag handlade kan jag fota en annan dag..


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback