Modeinspirerad

}
2010-07-19 @ ${EntryTime



Time for some shopping?

Innan jag åkte hem ifrån eller fram tills dess snarare har jag surfat runder på massvis med sajter bland annat klädes butiker och checkat in kommande höstkollektionen så gott de gick..

Nu är jag inspirerade till max och min höst och vinter kommer nog bli en kombination av basic, oversize, mysiga tröjor men lite piffat med olika detaljer med allt i från någon speciell tröja till accessoar. Är taggad att prova på lite små saker som man bara avskytt tidigare, kanske går de hem? Bland annat boots i nättare variant som jag kan ha till tights och jeans osv. Är även sugen på den militärgrön aktiga färgen på kanske jacka, tights eller någon speciell tröja.

Kikade in och hittade 4 olika väskor allt i från 299 till 599 kr fast att hitta en skolväska är något svårare, jag är ju som sagt inte så mycke för sportväskorna till skolan så nej jag får fortsätta leta men kanske en av de 4 är tillräckligt stor?

Mysiga halsdukar, kjolar, fräcka t-shirts med olika tryck + en mysig jacka så klart..

Jag kommer satsa på små detaljer tillexempel på jeans och tights sen är de ju även utmärkt att ha flera par skor för ett par skor kan ju förändra hela outfitten! + saker från förra året har man nog lite man kan använda..

Sugen att stor shoppa, införskaffa sig alla höst plaggen och rensa ut garderoben fast jag har redan ett par shorts, linne och ett par ridbyxor som ska slängas i veckan..


Men en väska, ett par gråa sneekers (om jag hittar gråa) och några tröjor kommer införskaffas innan skola och allt drar igång.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback