Detta visste ni inte...

}
2010-09-29 @ ${EntryTime



... jag får inte hela mitt studiebidrag på kontot. Jag får en del av studiebidraget på kontot men resten får jag ju faktist på annat håll + lite till... 

Mina föräldrar sätter in pengar på kontot som jag får spendera bäst jag vill, shopping, nöje eller skämma bort peppe osv... sen köper dem saker som behövs eller som jag vill ha, peppe kostar en stor del varje månad osv...

Men sen vill jag gärna betala de mesta själv, sparar och haatar att inte ha pengar eller ja de har väll heller aldrig hänt att jag haft under 200. Är sparsam, snål med pengar men samtidigt rädd om pengarna även om de kanske inte alltid märks xD Ber aldrig om pengar men sen och andra sidan är jag riktigt bra på att få om jag vill ha något när jag handlar med pappa xD

Själv har jag nästan aldrig märkt av de nästan tvärt om... i slutändan gynnar den endån mig själv och de är ju faktist jag själv som valt de så om man tänker efter (har ju själv valt att jag vill ha egen häst) och pengar är lixom inte hela världen de är lixom bara att spara. Att kunna shoppa mer eller ha ännu mer pengar är inget jag prioriterar högt nej högst just nu ligger helt klart en gård vi kollade på... ;)

Så då vet ni de, anledningen till att jag alltid har mycke pengar är för att jag är sparsam...

Pengar är lixom inte allt glöm inte de!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback