Pistage

}
2010-09-10 @ ${EntryTime

Hemma hos pappa nu har preciis kollat på Idol, första gången detta året!
Men tv:n är helt knäpp så hela bilden lixom rör sig... så blir antagligen inget särskillt att kolla på ikväll...

SooOoovmorgon i morgon helt klart!













Utseende att dö för?

Älskar verkligen peppes utseende den mörka pälsen och ljusa manen, ja hela han först när jag såg honom blev jag helt paff trodde verkligen inte han först och främst var newforest och för de andra en ponny alla säger att han har de dära storhäst utseendet och de kan jag bara hålla med om. Får komplimaner så fort jag är ute på tävling, på kliniken är dem bara totalt sålda på honom och anna i stallet håller tummarna för att hennes unghingst ska få utseendet som peppe... Med den dära tunnan till mage ser han lite mer ponny ut förtillfället... X)
Får väll skryta lite hihi nej men han är välldigt speciell sen får ni väll tycka vad ni vill... ;)

För er som fortfarande inte förstått så heter han Pistage III men kallas Peppe.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback