3/8

}
2011-08-03 @ ${EntryTime

Underbart?

Stressa iväg i all hast för att hinna och fixa mina satans fula inlägg i "morse" med pappa sen drog vi och käkade, kunde inte hålla mig för skratt när en man inne på Max däckade samtidigt som han åt.. wierd. Och gud vad jag fick kramp i magen av skratt när pappa stolt visade upp sina gammla solbrillor som han lagat och jag knäckte andra sidan istället, klantigt, klantig får skylla på dålig kvalite... Överskottsenergi så de heter duga och humöret pendlandes i hundrannittio... that´s life to be a woman. Blir inget badande för min del om man säger så, ut i soOolen och njuta av livet hur man nu gör de x)



Btw drar till Helsingör i morgon, först läkaren så lär inte bli någon uppdatering då eftersom jag sen stannar i Lomma... ;)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback