Uppdatering 26/8

}
2011-08-26 @ ${EntryTime


En uppdatering kan jag iallafall bjuda på!

Skola och skola, efter andra lektionen kommer huvudvärken man är lixom inte van vid skola efter tio nästan elva veckor. Varenda lärare ska tagga en till studenten, sporra en att sattsa och göra ett riktigt bra sista år men endån är största delen skoltrötta. Långa hålor tar kol på en inte bara de utan man ska vrida sig dubbel för att lyckas läsa matte B som fick ta stryk när jag var borta fem veckor men de ska gå och jag får väl göra vad som krävs vilket är att läsa matten med två olika klasser och gå på dem lektioner som passar enligt schemat... galet men nu har jag ju trots allt ingen hästapålle. En annan rolig grej är att jag får vansinnes träningsvärk så de heter duga av hålfotsinläggen, vader, rumpa och utsida lår blir åtsminstånde formade/tränade eller vad man vill kalla de haha x)

Nej men asså börjar verkligen gilla hösten faktiskt vill bara komma igång och in i allt så de lixom flyter på...
Små taggad till UF företaget faktisk och försöka sattsa på lite finare betyg nu sista löpsträckan ;)

Hemma hos pappa nu, utgång i morgon!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback