No good

}
2011-08-25 @ ${EntryTime
Aj, aj, aj kan verkligen inte somna...

Alla möjliga tankar kommer upp, egentligen inget seriöst men dock.

Kommit fram till att...
jag allt som oftast har ord på de mesta (asså egna ord eller kallelser på sånt man inte vet vad de e eller kallas)
pratar fortfarande om Peppe i nutid och som om han fortfarande finns
vilka dialekter som är "snyggare" än andra... ;)
jag lägger löjligt mkt tid till att tänka
skrattar i tid & otid av olika anledningar (inte gapskratt då)
jag har hög ämnesomsättning (mätt lätt & hungrig snabbt)
jag alltid tycker jag fattas kläder..(plagg som jag tycker jag borde ha)


bara en bild häromdagen (tisdags)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback