Taggad

}
2011-07-06 @ ${EntryTime
Ni anar inte hur taggad jag är inför att rida, tävla och bara ta en gallop, nu kan jag åtminstonde säga nästa säsong är jag på g, nästa falsterbo ska de shoppas grejer till min storhäst, nästa är de som gäller. Tro inte de blir bättre efter i morgon för då är de höjdpunkten på hela året... FAAALSTERBO!!!

Derby, Grand prix, ponny, final, 7 års championat, & ungdoms.. mm, då kunde man ju själv haft möjligheten att va med... Nej den drömmen är stor och ska heller aldrig släckas!

Åker bil dit & kommer va där med fem andra girls, siktet inställt på att hitta en perfeckt "mellanväders" jacka (nästintill kosta vad de kosta vill för hitta en ska jag...) massa fotografering också såklart, japp resume kommer fredagen heltenkelt ;)


Snacka om att jag kommer saaakna min ponnybus extra mycket i morgon, måste bita ihop när alla frågar. Önskar att jag fick en sista dag med honom som vi båda är friska, fotot är från när jag lämnade honom för sista gången...♥♥♥

BTW anledning till att jag sällan skriver om Peppe i bloggen är att jag inte klarar de, bara att se bilder eller återminnas går inte att förklara, som att bli förkrossad på nytt och hjärtat i spillror, det gör ont!

För er som aldrig hållt på med hästar eller förstår grejen säger jag bara man kan aldrig förstå förens man är där...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback