Man skapar sina måsten, right?!

}
2011-07-01 @ ${EntryTime
Farligt värre har börjat halka in och spekulare på höstens trender, var man ska lägga pengarna vilket skapar tusentals måsten.. hehe. Bara att flika in på de så är jag just nu helt inne på att satsa på basplaggen i höst med ledordet less is more.

Basplagg jag tycker man ska lägga lite extra pengar på i höst:


"Perfeckta" jeans. Som man känner sig bekväm i, sitter som en smäck och funkar i alla tillfällen.




 
Vit t-shirt, fräscht & enkelt (utan mönster eller tryck alls gärna som går till byxkanten & något oversize)

Päls, varmt och snyggt enligt mig förhöjer de mesta
Jacka, väst, krage, mössa you name it!
Ju mer udda päls desto snyggare, gärna stor & mysig!




Grovstickad tröja
Kanske en oversize tjock kabelstickad eller härlig färg med någon detaljj?



Väska som funkar för alla tillfällen ex en mullberry ;)
Finns i massvis med färger dock inte brun min favorit men svart!




Detta är alltså sånna saker jag tycker man ska lägga lite extra pengar på!

Om ni inte redan har de så sattsa även på en vit skjorta, rutiga skjortor, läckra gummistövlar...
Säkra kort som funkar år efter år så lägg en liten extra peng på dina basplagg som sagt less is more behöver inte vara mycket mer komplicerat... ;)


BTW hittade en ur läcker pälsväst på MQ, varm & skönt dock priset... så skjuter fram att köpa den till hösten dock en massa annat också man bara måste ha ;) Men som man brukar säga man skapar sina måsten...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback