Godnatt

}
2010-08-21 @ ${EntryTime

Oj blev visst lite sent... fasnade vid datorn.. typ en massa ``ska bara´´

Bytade iallfall bild och gjorde en ny i Photoshop till inlägget bassaker i höst (förra såg jätte slarvig ut..)

Har även planerat när jag ska rida i nästa vecka, tar sin lilla tid eftersom varje ``vecka´´ i peppes schema är torsdag till torsdag så när man ska göra vanlig helvecka blir de lite komplicerat + att man ska matcha ihop med skol schemat. Har alltså gjort ett sånt ridschema som kommer upp på söndagkväll, kanske ska köra med de framöver..

Ska gå ner och ta någon lätt nattmat (äter alltid de innan jag lägger mig annars blir jag sjukt hungrig mitt i natten och kan knappast sova)

Sjukt trött och ont i ryggen nu. (finns säkert en massa stavfel men vem bryr sig är dessutom trött som f*n)

Malmöfestivlan i morgon.


See you!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback