Bilder på lite av de jag köpte + annat

}
2010-08-07 @ ${EntryTime
Usch hatar att städa börjar bra men någon annan brukar få ta de sen... men nu är det iallafall färdig städat på mitt rum. Har plockat undan allt som varit framme inklusive de jag köpte i går sen bytat lakan och sånt shitt, städat till Janson sen stack jag och mamma iväg till Bauhaus + Maxi puhh, slapp damm torka...

Red som sagt på Peppe idag i 20 minuter, han har börjat få lite olater som jag håller på tränabort bland annat så vill han gärna stanna och klia sig på frambenet + att han vill gärna bestämma var han ska gå...
För övrigt var han välldigt framåt och hade ett underbart steg med fint undertramp, något mer allert och på bettet idag. 

 

En del av shoppingen igår ↑

Brun höst väska (längst upp till vänster) perfeckt till när vi ska praktisera (APU) får plats med nödvändigaste + lite till (fynd från Gina tricot)

Skol väska? (troligen) stor tygväska lagom till skolan eller om man ska iväg... blir troligtvis en tillfällig skolväska.

Svarta boots, snygga till sen sommaren i bara bruna ben eller i höst till leggins, jeans mm..
Var tvungen att hitta ett par skor till skolan så gick in på dinsko och stannade där länge och väl, hittade ett till par as balla skor som Joanna köpte haha vi satt där vela och vela till sist sa vi köper den ena så köper den andra också och så blev de...

3/4 tröja med axel dekoration, svart och mossgrön randig (tog ingen bild med hela eftersom bilden inte gjorde den rättvis, såg bara konstig ut..)


Utöver de köpte jag lite annat smått som trosor, hårband mm.

Hittade även en snygg kjol från H&M som jag bara måste ha super snyggt till tröjan jag köpte (köper antagligen den snarast, i bästa fall med pappa..)

Brun ögonskugga måste också handlas in (super snyggt med brunsotad ögonskugga i höst)



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback