Lördag

}
2010-08-28 @ ${EntryTime
Woopsi var helt säker på att jag hade arbetsdag idag men nej det är i morgon men tur är de för har jag tur och är på banan så kan jag se finalerna vilket är roligast ju.. =)

Istället har jag varit på en mässa, fanns ytterstlite hästprylar men fick iallfall med mig en Kyra K grimma.
Annars har de inte hänt något särskillt fixat i stallet, handlat mat och ska duscha snart...

Kanske någon bra film i kväll + popcorn eller nått, får väll se har tyvärr rättskunskap läxa till måndag vilket jag varken hinner göra i morgon eftersom jag ska va funktionär och måndag morgon ska jag till röntgen... får se hur jag gör...


Bara för att jag älskar denna bilden... (haha magen ser ut som en tunna..)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback