Överskottsenergi

}
2010-08-30 @ ${EntryTime

Snacka om att jag har överskottsenergi nu.. kanske för att skolan är slut för dagen eller bara för att.
Gick upp tidigt i morse (röntgade ryggen) sen till skolan och väntade (blev skjutsad både till och från så slapp buss och tåg! =D) Var faktist inte alls särskillt pigg i skolan eller ja inte trött men låångt ifrån så överskottsenergi som jag har nu.. konstigt eller nja kanske inte..

Lite sådär halvdryg dag alla snacka som f*n så har inte hunnit göra någon läxa men de blir väll senare.. (och ja jag kan inte konsentrera mig när alla små snackar...)

Är hemma hos pappa nu eftersom jag ska käka middag här och göra läxorna och sånt så mamma har fixat Peppe.
Gjorde så eftersom jag endån inte skulle hinna rida, ska endån hemta mina saker som jag haft här i helgen + att jag skulle åka med pappa hem.

Nu ska jag:
Blogga
Läxor
Middag
Duscha
Packa
Kanske se nått på Tv sen hem..

Ska rida innan skolan i morgon så ska kolla buss osv äter antagligen hemma men får se hur de blir med tiderna.

Aja inget mer vidare viktigt att säga...




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback