Godmorgon mitt på dagen...

}
2010-12-20 @ ${EntryTime
Dags att vända på dygnet, utnyttja jullovet och vakna mitt på dagen. Man får så mycke mer gjort på kvällen  och dessutom går dagarna ännu fortare ;P

Klockan närmar sig två och här sitter jag i pj & mysig morgonrock, kanske dags att börja tänka på dagens outfit och nej nej de ska inte bli halvslarvigt eller mjukisar bara för att jag är hemma och sen bara ska cykla till stallet..

Egentligen massor att göra så som inlämmningar som ska in IDAG & packa upp + plocka i ordning osv men de ska jag nog hinna med (om jag inte fasnar vid bloggen allt för länge..)

Har precis varit inne på facebook vilket händer några fåtal gånger i månaden haha xD bara för att checka lite och ja nya msn fattar man ju hälften av...

Ja nu babblar jag baara en himmla massa onödig info



random bild.. bara jag som sätter upp håret / fixar de och är nojjig vad jag har för pj trots att man har morgonrock utanpå?!.. aja såhär ser iallfall jag ut på morgonen.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback