Blandad uppdatering

}
2010-07-12 @ ${EntryTime
Nu är även denna kväll kommen, regnar just nu så får hoppas på en sval natt så man kan somna..

Funderat på om jag ska färga mitt hår riktigt blont (just nu mörkblont) framhäver dessutom mina isblåa ögon mer.. dock inte förens när skolan närmar sig och solen inte sliter så mycke på håret. (eller ska jag färga de mörkare typ riktigt brunt...) svårt att veta vilket som blir bäst, aja får se vad de blir men är ett tag till. Ska föresten klippa de slitna i veckan..

Denna dagen har varit dryg, utmattande och orkeslös av denna jäkla värmen som bara bränner på.. suck.. trött på värmen nu och vill att de ska svalna av..

Nu ska jag surfa runt och kolla efter väska.. + bloggar =)




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback