Godnatt!

}
2010-07-25 @ ${EntryTime

Eller ja sista inlägget för idag... ska inte sova riktigt än fast inte jätte länge till ska upp i tid i morgon för då ska jag och Joanna SHOPPA! Wihoo tummen upp tack.. hehe ska bli skojj..., ska bli super kul att träffa Joanna igen och shoppa loss.. (skulle egentligen haft spa för några dagar sedan.. blir snart istället antar jag)

Fast jag ska inte bara shoppa jag ska även reklamera en topp åt mamma och min baseball tröja (är inte säker om jag ska köpa en i annan färg eller något heelt annat..) aja man får se vad man kan hitta på en måndag i ett köpcenter förhopningsvis en väska och lite annat..

Har föresten funderat på om jag ska köpa en höstjacka eller skippa de och bara köpa ny vinterjacka (har nu bara vårjackan och någon förliten väst, hittar jag så köper jag nog tror jag)

Jajaja nu ska jag sluta skriva massa onödigt man får heltenket vänta och se vad man kan hitta och kommer hem med...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback