Orkar inte mixtra med bloggen mer för idag...

}
2010-07-31 @ ${EntryTime
Orkar inte mixtra & klydda med bloggen mer för idag så fortsätter en annan dag.. måste som sagt ta nyya bilder!

Men men endrade rubrikerna och ska byyta header denna är bara tillfällig.

Loggade föresten in på msn vilket jag inte har gjort på typ 100 år... hehe mest sms och bloggen nu för tiden för min del..  men tur för mig att jag loggade in.. snackade nämligen med en efterlängtad klasskompis som jag ska träffa i nästa vecka.. skojjigt.. =P

Sen fasnade jag och läste en typ rolig blogg och läste gammla inlägg.. läxor, prov och shitt som de är när man går i skolan, påmind som f*n om tradigt plugg ååå suck.. fast kul att läsa “vardagar” (skola och sånt som vanligt och inte ledig alltid..) aja ni fattar kanske.. usch tidiga mornar & kvällar, läxor plugg och möög neej, usch fy bara drygt 3 lediga veckor kvar... nu ska jag inte tänka på de utan njuta av sommarlovet =)




Foto som väcker minnen.. minnen med Mathilda

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback