Stallet idag..

}
2010-07-08 @ ${EntryTime


Godmorgon idag gick jag upp halv 10 har lyckats vända på dygnet så när jag har sovmorgon är det inte längre till halv ett, har varit uppe och ätit frukost ska alldeles strax göra mig i ordning (sitter fortfarande i sovtröjan- den på bilden..) idag blir de eftermiddagen i stallet har inte varit där sen i lördags eftersom han går på bete nu så fixar dem allt i stallet men man saknar ju sin lilla maskot / kelegris, så söt han är när han blir så glad och gnäggar när man kommer.

Dagens göra i stallet..: ↓

Mocka i hagen
Borsta Peppe & pyssla
Fylla på vatten
Kolla till den andra hästen
& bara lala runt på gården

Sen kommer jag inte va där på hela helgen.

Kanske tar med kameran och fottar?


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback