Helsingborg

}
2010-07-21 @ ${EntryTime

Skulle hitta på något med pappa idag kom inte på något särskillt (ska till backen senare om någon vecka) så vi körde till Helsingborg, käka mjukglass, gick i stan och kollade vid hamnen.

Enormt mycke affärer så han inte kolla i alla skulle dessutom hem och äta i tid (va inte där förens vid 1)
Fick iallafall en klänning / tunika med upprullade armar i militärgrön färg med lite knappar framtill (svårt att förklara men orkar inte fotta den..) lite oversize men inte jätte.. bekväm och lätt matchande vilket är välbehövligt till när man går i skolan & praktiserar. Blir utmärkt med ett par strumpbyxor eller svarta leggins, halsduk, boots, vinterstövlar eller höga stövla (beroende på väder) + armband, halsband och sånt..
Jag brukar faktist inte använda klänning så till vardags men tror de kan bli riktigt bra faktisk är rätt trött på långt linne + snyggare t-shirt eller linne utanpå.. tog föresten militärgrön färg och inte svart vilket man lätt gör och kör på de “säkra” men nej den fällan ska jag inte hamna i.. lite färg får de va är faktist inte så svårt att matcha..

Hittade en massa annat också men han inte.. men inspiration fick jag iallfall

Ska nog köpa en av dessa kjolar..  

Också lätt matchande.. ta bara en vanlig tröja (lång ärmad eller kort ärmad ) och ha kjolen i maghöjd utan på tröjan... + accessoarer
Ännu en enkel look men gör skillnad om man inte bara har en typ.. typ bara jeans eller bara leggins och klänning osv.. de ska va många enkla pagg som man kan mixa och matcha lätt..


En annan ska jag tänkt mycke på... min baseball jacka som är militärgrön har en knapp som gått sönder och jag gillar verkligen den, både att den är skön & simpel att matcha men även färgen.
Fast frågan är om jag ska reklamera den och byta till denna baseball jacka istället..

Den är ju trots allt i sönder.. men jag vet inte..  (fotot är sen jag köpte den..)

Reklamerade den och köpte ingen ny baseball jacka...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback