Trött..

}
2010-07-19 @ ${EntryTime
Sov hos pappa till i morse kom hem här vid 8 (pappa och hans flickvän skulle springa på morgonen hos henne och sen bada) La mig sent och vaknade tidigt = trött som f*n..

Haha faktist rolig dag i går när man kom till pappa.. dagen efter en fest är både jag och pappa övertrötta och skrattar typ åt allt.. + totalt förvirrade haha när vi skulle handla mat til middagen var de så mycke svårare att hitta vad man ska ha..  inte på tal om när pappa skulle välja vilka strumpor han skulle köpa..... haha xD

Nä nu kanske jag ska ännu en gång försöka mixtra hop en header problemet är att jag behöver lite fler foton..

Men men ska föresten lite senare blogga, lägga upp ett snyggt kollage på pagg + väska osv.. (gjorde kollaget hos pappa men glömde lägga upp den så får göra om den..)


Sitter här i jeans, långärmad tröja och fårskinnstofflor.. Vart tog de härliga sommarvädret vägen?




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback