Underbar ridtur i Dagstorp!

}
2010-07-19 @ ${EntryTime

Red som sagt med kussinen på hennes c-ponny och hon på hennes andra ponny (lilla saga som jag hade innan)

Red först till dagstorp skogen och gjorde en massa grejer bland annat nerhopp, små teräng banor, enstaka terräng hinder, rejsa lite, tog något skutt på hoppbanan, skrittade på långa tyglar och bara babblade + att jag skämde bort mig... haha och sen min favorit, gallopera igenom vattengraven sååå himmla härligt I LOVE IT..



Hennes c-ponny som jag red (bild sen i vintras + mobilbild)

Alltid lika pigg och glad att rida =)

Super rolig ridtur var säker borta i 2 timmar.. längtar till nästa gång vi rider! hihi

Ps tur att vi köpte anläggningskort trotsa allt även om jag ännu inte hunnit rida med Peppe där i år, annars hade jag ju varken fått rida på banan eller i skogen.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback