Vilka produkter använder jag i duschen?

}
2010-07-07 @ ${EntryTime



Använder Elvital anti breakage shampo och balsam till vardags + Dove

Bra vårdande shampo & balsam som gör att man faktist inte behöver klippa sig lika ofta, bra om man vill låta håret växa, givetvis måste man klippa sig förr eller senare men inte alls lika ofta..
Passar iallafall bra till mitt hår och blir silkeslent efter

Dove, super bra eftersom jag har så torr hud + exem men även till vem som helst!

Sen resten varierar något..

Visibly clear Neutrogena använder jag endast dem perioder jag har mycke finnar = inte jätte ofta men när de väl är så funkar den jätte bra

Nivea visage peel soft använder jag en gång i veckan ca (när jag inte använder visibly clear neutrogena)
fungerar utmärkt och ger bättre och fräschare hy.

Elvital hårinpackning använder jag lite då och då när håret behöver vård & näring, är slitet eller behöver en kur.. och sen den lilla vita och rosa flaskan scandinavium formula använder jag när håret blir jätte tunt eller vill ha mer liv, funkar även utmärt när man vill att håret ska växa lite extra förvånandsvärt funkar den lilla flaskan enligt lovat.. gör så att hårrötterna stimuleras och producerar mer hår givetvis ska man använda den hällsosamt för håret och inte alls särskillt ofta. Gör hårinpackning ca varje till varannan månad (sammanlagt med båda produkterna)

Rekomenderar faktist alla dessa produkter framförallt en ansikts peeling , något som alla bör ha och fungerar utmärkt på hyn! Sen hårvårdsprodukter är upp till vad som passar dit hår men för mig fungerer dessa bra.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback